NUFFNANG ADS

Tuesday, November 8, 2011

Nabila belum bertemu jodoh

WALAUPUN mereka sudah berpisah dengan suami, mereka sepakat untuk menjaga anak, Keisha Laila secara sama rata.


Sebolehnya dia tidak mahu membogelkan lagi kisah rumah tangga bersama Zaidy Zailani yang dibina tiga tahun lalu yang sudah berpenghujung baru-baru ini, kata Nabila Huda Suhaimi atau nama pentasnya Nabila dan senang juga disapa sebagai Abil.

Dengan berhemah aktres tersebut meminta jasa baik semua pihak agar memahami situasinya. Dia mahu biar cerita duka antara mereka hanya selesai secara rasmi di mahkamah dan 'kes' itu ditutup rapat.

Bukan tidak mahu berkongsi cerita dengan khalayak, namun kata Abil dia tidak suka memburukkan lagi keadaan. Akuinya, Zaidy yang juga akrab disapa Eddy yang terlebih dahulu telah menjadi kekasihnya selama lapan tahun adalah seorang lelaki yang baik. Dan lagi, soal jodoh dan maut semua itu kerja Tuhan.

Wanita berusia 27 tahun itu juga bukan memberi alasan bahawa rumah tangga yang berkecai itu dipulangkan semula kepada 'kerja Tuhan', sebaliknya mengaku bahawa dia juga bukan wanita dan seorang isteri atau ibu yang sempurna. Bagi Abil, tanggungjawab seorang isteri itu cukup besar sehingga terkadang dia tewas dengan tanggungjawab yang harus digalas sebaik mungkin.

"Eddy adalah seorang lelaki yang baik, mungkin saya sahaja bukan seorang wanita dan isteri yang sempurna. Jujur saya katakan, saya tidak mahu menjadi isteri derhaka yang sentiasa ada perasaan marah atau kurang puas hati terhadap suami. Daripada sering bertengkar tentang isu berbangkit, saya nekad minta dilepaskan," katanya.

Bagaimanapun bukan semudah itu dia membuat keputusan untuk dilepaskan. Jika ada pihak yang melihat ia sebagai isu remeh atau sengaja dibikin besar untuk dia kembali menjalani kehidupan solo kerana berasa terkongkong, itu adalah satu tuduhan kurang bernas. Bagi aktres itu, biar hanya dia dan Eddy yang mengetahui punca utama perpisahan mereka.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2