NUFFNANG ADS

Monday, May 19, 2014

Azad jadi pengurus peribadi Lara Dutta

Azad mendedahkan, dia mendapat peluang berlakon dalam sebuah filem Bollywood.

Azad yang ditemui semasa majlis pelancaran filem Suatu Malam Kubur Berasap 2 di pejabat outLOUD Studios, Damansara Perdana, Selangor baru-baru ini
berkata, Ada pihak daripada sebuah syarikat produksi di Bollywood telah menghubungi isteri saya dan bertanya sama ada saya berminat untuk membintangi filem yang bakal diterbitkan oleh mereka.

“Apabila isteri memberitahu kepada saya tentang tawaran ini, saya sangka ia sekadar watak sampingan yang membabitkan satu atau dua babak sahaja. Namun begitu, saya diberitahu akan terbabit dengan 22 buah babak,” jelas suami kepada pelakon Eira Syazira itu.

Menurut Azad, apa yang membuatkan dirinya berasa lebih teruja dengan tawaran yang diterima kerana dia bakal digandingkan dengan seorang pelakon popular Bollywood iaitu Lara Dutta.

Ujarnya, dalam filem berkenaan dia diberikan watak sebagai pengurus peribadi Lara dan buat masa ini pihak produksi berkenaan masih lagi dalam proses perbincangan dengan pelakon berkenaan.

“Pada mulanya saya hairan bagaimana pihak produksi tersebut mengenali diri saya. Kemudian saya diberitahu bahawa mereka telah menonton lakonan saya sebagai seorang lelaki India dalam filem Kolumpo ketika ditayangkan di sebuah festival filem di luar negara sebelum ini.

“Jika semuanya berjalan dengan lancar, pihak produksi berkenaan akan datang ke Malaysia dan kami akan berbincang dengan lebih lanjut.

 “Kalau ditanya tentang perasaan pula, sudah tentu saya sangat gembira kerana ia satu peluang keemasan untuk mengembangkan bakat di luar negara,” jelasnya.

Bagaimanapun, pelakon itu mendedahkan bahawa timbul sedikit kerisauan sekiranya jadual penggambaran untuk filem berkenaan akan bertembung dengan komitmennya dalam filem terbitan Grand Brilliance Sdn. Bhd. (GBSB).

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2