NUFFNANG ADS

Tuesday, May 24, 2011

Nama Siti Elizad semakin dikenali ramai

BERGANDING. Siti Elizad dan Nazim pertama kali dipertemukan dalam drama.



Seorang pelakon seawal usia 20 tahun menerusi filem Berlari Ke Langit, nama Siti Elizad atau Ejad mula menjadi sebutan ramai.

Meskipun filem sulungnya itu yang ditayangkan pada tahun 2004 dilihat kurang berjaya, namun ia tidak bermakna karier sebagai seorang pelakon terhenti setakat itu sahaja.

Namanya kemudian mula melonjak setelah dia sekali lagi mendapat kepercayaan Bada untuk membintangi filem Gangster yang telah mendapat sambutan hangat di samping pelakon Rosyam Nor.

Selepas itu, dia tidak menoleh ke belakang lagi dalam usaha untuk meletakkan namanya sebaris dengan pelakon-pelakon sedia ada serta mendapat kepercayaan pengarah sehingga telah berlakon enam buah filem setakat ini.

Pada masa yang sama, kariernya tidak terhad sekadar bergelar pelakon filem sahaja, malah lakonannya turut dapat disaksikan di kaca televisyen menerusi drama-drama lakonannya.

Bagaimanapun, pada saat namanya sedang dikenali ramai, tiba-tiba pelakon berkenaan terus menghilang daripada persada hiburan lantas menjadi tanda tanya ramai pihak terutamanya peminat.

Sehinggakan ada khabar angin yang mengatakan bahawa Ejad telah mendirikan rumah tangga secara senyap dan tidak diizinkan oleh suami untuk terus berkecimpung dalam dunia lakonan.

Berkesempatan menemuinya ketika majlis pelancaran drama bersiri Jamilah, I Love You! baru-baru ini, Ejad dengan tenang menjawab segala persoalan mengenai ketiadaannya dalam industri lakonan.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2