NUFFNANG ADS

Tuesday, August 23, 2011

Akim bawa Stacy pulang ke Johor beraya ?

AKIM mengakui hubungan persabahatannya dengan Stacy agak akrab.



LEBARAN yang menjelang tiba disambut dengan penuh meriah oleh dua penyanyi muda yang hangat digosip bercinta, Akim dan Stacy. Meskipun berlainan agama, tidak menghalang untuk kedua-dua mereka meraikan lebaran bersama.

Akim atau nama sebenarnya Afiq Hakim Ahmad dan Stacy yang ditemui pada rakaman program raya stesen radio Muzik FM baru-baru ini memberitahu mereka meraikan lebaran secara sederhana.

Jejaka tinggi lampai berusia 20 yang tidak berselindung mengakui mempunyai hubungan persahabatan yang akrab dengan Stacy itu menyatakan keinginannya membawa pulang Stacy ke kampung halamannya di Johor Bharu untuk menyambut lebaran bersama.

Tetapi jangan salah sangka, niat Akim itu bukannya untuk memperkenalkan Stacy kepada keluarganya kerana terang Akim dan Stacy disebabkan persahabatan mereka, keluarga mereka juga sudah saling mengenal antara satu sama lain.

“Stacy kawan baik saya, apa salahnya saya ajak dia beraya di kampung untuk merasai pengalaman sebenar menyambut lebaran di kampung. Itu pun kalau dia tidak sibuk atau terikat dengan kerja.

“Jangan salah anggap pula, kami hanya kawan dan saya akui memang kami kawan rapat. Selain merasai pengalaman raya, pada hari raya keempat saya dan keluarga akan mengadakan rumah terbuka buat peminat, saudara dan rakan-rakan.

“Kemungkinan juga saya akan berkonvoi melawat rakan-rakan Akademi Fantasia yang lain seperti Aril di Melaka. Kalau tidak pun setiap tahun Aril akan datang beraya di rumah saya,” katanya yang akan bercuti selama dua minggu bermula 29 Ogos ini.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2