NUFFNANG ADS

Thursday, August 4, 2011

Bazar Ramadan Karyawan

FREDDIE (empat dari kiri) pada sidang akhbar Bazaar Merdeka Raya Karyawan di Kuala Lumpur baru-baru ini.


Persatuan Karyawan Malaysia (Karyawan) memberi peluang kepada orang ramai dan artis menjalankan perniagaan menerusi tapak di bazar Ramadan.

Presiden Karyawan, Datuk Freddie Fernandez berkata, penyediaan tapak tersebut adalah menerusi kerjasama yang dijalankan oleh pihak Karyawan dan Low Yat Group Of Company.

"Tapak yang dikenali sebagai Bazaar Merdeka Raya Karyawan ini terletak di River City, Jalan Ipoh, Kuala Lumpur dan pelbagai jualan dan aktiviti menarik disediakan kepada orang ramai dan artis.

"Lebih menarik lagi, bazar ini juga akan dirasmikan oleh Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi Dan Kepenggunaan, Datuk Seri Ismail Sabri pada hari ini (5 Ogos) dan turut mendapat sokongan (Perbadanan Hak Intelek Malaysia) MyIPO dan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM),"ujarnya.

Tambah Freddie: "Karyawan sememangnya amat mengalu-alukan penyertaan kepada sesiapa sahaja yang mahu berniaga di bulan puasa, termasuk juga kepada rakan-rakan artis yang lain apabila penyediaan tapak ini boleh menjadi platform terbaik untuk mereka berniaga," ujarnya.

Menurutnya lagi, dia yakin bahawa orang ramai akan mengunjungi bazar Ramadan berkenaan memandangkan lokasinya yang amat strategik dan menarik kerana terletak di persisiran jalan utama di Jalan Ipoh.

Selain itu, Freddie memberitahu terdapat pelbagai lagi aktiviti menarik yang akan dijalankan di bazar berkenaan seperti memasak bubur lambuk, pemberian juadah berbuka kepada fakir miskin dan pertandingan karaoke lagu-lagu nasyid.

Jelasnya, orang ramai atau artis yang masih berminat untuk menyewa tapak bazar boleh terus menghubungi pihak Karyawan di talian 01112865377 atau 03-79552967 dengan segera memandangkan 40 tapak sahaja yang disediakan.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2