NUFFNANG ADS

Sunday, August 21, 2011

Lisa beraya ke rumah Yusry, Farid rumah Diana Danielle.

LISA SURIHANI dan Farid Kamil akan mengunjungi rumah kekasih hati masing-masing iaitu Yusry dan Diana Danielle pada Lebaran ini.


Namun, tiada siapa tahu mengenai kuntuman bunga yang sedang mekar dan harum di hati
Lisa Surihani Mohamed, 26, mahupun Farid Kamil Zahari, 30, tatkala menyentuh mengenai sambutan Syawal pada tahun ini.

Bertemu dengan Lisa dan Farid ketika majlis berbuka puasa bersama anak-anak yatim dan malam kongsi raya anjuran syarikat Metrowealth Movies Production Sdn. Bhd. di Petaling Jaya, Selangor, kedua-duanya kelihatan begitu teruja bercerita mengenai persiapan raya tahun ini.

Malah, tanpa berselindung, Lisa dan Farid mengaku akan beraya ke rumah buah hati masing-masing iaitu Yusry KRU dan Diana Danielle.

Lisa akan beraya ke rumah Yusry pada minggu pertama hari raya nanti manakala Farid pula akan singgah ke rumah Diana Danielle di Perak sebelum berangkat pulang ke Kuala Lumpur selepas beraya di kampung halamannya di Alor Setar, Kedah.

"Kami tiada perancangan teliti mengenai raya nanti kerana masing-masing begitu sibuk dengan kerja tetapi saya akan beraya ke rumah Yusry pada hari raya nanti. Minggu pertama puasa hari itu pun Lisa ada datang ke rumah Yusry berbuka bersama keluarganya," katanya tanpa berselindung.

Mengaku hubungan dia bersama Diana Danielle kini ke arah lebih matang, Farid pula memberitahu, "Insya-Allah, sebelum pulang ke Kuala Lumpur selepas beraya di Alor Setar saya akan singgah beraya di rumah Diana di Perak."

Farid yang baru sahaja selesai menjalani penggambaran drama bersiri Wasiat untuk Astro Prima juga merancang untuk bercuti lama pada hari raya nanti.

Walaupun keduanya serasi tatkala menyentuh mengenai raya bersama buah hati, namun apabila menyentuh mengenai persiapan raya, ternyata pendirian Lisa dan Farid berbeza. Lisa sudah bersedia hampir 80 peratus untuk menyambut lebaran nanti dengan baju yang ditempah bersama juadah manakala Farid lebih senang melakukan persiapan di saat akhir.

"Setakat ini persiapan raya Lisa sudah hampir 80 peratus siap. Tidak terlalu menyeluruh tetapi semua kelengkapan raya buat keluarga sudah tersedia. Untuk Lisa sendiri sebanyak lima pasang baju raya sudah ditempah. Dua pasang dengan pereka Nurita Harith dan tiga pasang lagi dengan Lindasu," katanya yang membeli sebahagian baju raya di Bangkok, Thailand.

Bagi Farid pula: "Saya merancang untuk membeli baju raya warna hijau kerana tidak pernah memiliki warna tersebut pada hari raya".

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2