NUFFNANG ADS

Thursday, June 20, 2013

Dayana satu-satunya isteri saya - Ashraf


"Dayana masih satu-satunya isteri saya yang sah." Demikian tegas pelakon, Ashraf Muslim, 32, ketika mengulas mengenai dedas-desus yang menyatakan dia akan berkahwin dua.

Ashraf, bagaimanapun tidak menafikan yang dia ada ke Mahkamah Syariah sebelum ini tetapi enggan mendedahkan butiran terperinci mengenainya kerana perkara itu bersifat terlalu peribadi.

"Memang saya mengaku pergi Mahkamah Syariah tetapi untuk apa dan buat apa, saya tidak boleh kongsi.

"Saya harap semua faham kerana banyak hati yang perlu saya jaga, saya tidak mahu kerana kenyataan saya akan menyebabkan salah faham yang lebih besar," ceritanya ketika ditemui di set penggambaran drama terbitan produksinya berjudul Qarina di Yayasan Restu di sini semalam.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2