NUFFNANG ADS

Sunday, June 16, 2013

Yuna pulang sambut hari lahir



Menyambut ulang tahun kelahirannya November ini, penyanyi berbakat Yunalis Zarai merancang untuk kembali ke tanah air.

“Saya akan kembali jika saya boleh kerana hari jadi saya juga pada bulan November dan saya biasanya saya akan  pulang dan menyambut hari jadi saya.

"Saya juga mungkin akan pulang untuk menghadiri Shout Awards yang turut berlangsung pada November ini," katanya.

Dalam perkembangan terbaru, Yuna yang kini bernaung di bawah syarikat rakaman milik penerbit muzik terkenal, David Foster iaitu Verve Records di Amerika Syarikat sedang sibuk dengan pembikinan album terbarunya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2