NUFFNANG ADS

Monday, June 10, 2013

Yasmin Hani rahsiakan kehamilan


PELAKON dan pengacara jelita, Yasmin Hani muncul dengan wajah berseri-seri dalam majlis sambutan hari alam sekitar sedunia bersama selebriti di Damansara Perdana, Selangor baru-baru ini.

Kemunculan ceria Yasmin Hani itu diiringi pula suami tercinta, Shahrin atau nama sebenarnya, Sha'arin Mohammed Razali Wong.

Rupa-rupanya ada berita gembira. Yasmin Hani dan suaminya itu telah membuat satu pengumuman khas menerusi laman sosial Instagram.

Ia adalah mengenai kehamilan Yasmin Hani yang sudah mencecah empat bulan.

"Saya sangat teruja dan gembira, tidak sabar untuk melahirkan anak kami ini. Perasaan apabila bakal bergelar ibu ini sangat berbeza. Tidak dapat digambarkan bagaimana perasaan tersebut. Syukur, dengan rezeki yang Allah kurniakan kepada saya dan suami.

"Oleh kerana sibuk dengan pelbagai aktiviti seni, sebelum ini kami telah bersetuju menyekat hasrat untuk memiliki anak.

"Namun, akhirnya apabila masing-masing sudah bersedia, barulah kami fikirkan tentang anak," ujar Yasmin Hani.

Sebelum ini, dia pernah ditemu bual oleh media mengenai isu dirinya hamil. Namun ketika itu, dia merahsiakan tentang kehamilannya itu.

"Ada sebab kenapa sebelum ini saya merahsiakan tentang kehamilan diri ini. Sebelum kandungan saya ini mencecah usia empat bulan, saya bimbang ia tidak kuat dan berlaku sesuatu di luar jangkaan.

"Namun setelah usia kandungan mencecah empat bulan, baru saya berasa yakin untuk mengumumkannya ke pada pihak luar tentang kehamilan saya ini.

"Semua itu bukan semata-mata atas kehendak saya, malah ekoran nasihat daripada suami dan ibu saya sendiri. Saya berharap mereka di luar sana faham kenapa saya merahsiakan berita gembira ini," katanya lagi.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2