NUFFNANG ADS

Sunday, January 12, 2014

Ezzaty Abdullah lebih populer melalui iklan


Mungkin nama Ezzaty Abdullah belum dikenali seperti Izara Aishah, Nur Fathia dan Miera Liyana, namun, wajahnya sudah acapkali terpampang dalam komersial di kaca TV dan di dada akhbar.

Paling terbaru, pelakon berusia 23 tahun ini tampil menerusi iklan Amanah Saham Nasional Berhad (ASNB) yang popular dengan dialog ‘Merah Sangatlah Mak Ngah’.

Versi baru iklan arahan Khabir Bhatia ini ternyata cepat mempopularkan pelakon yang bermula sebagai ekstra kerana apabila ke mana-mana, ramai yang memandangnya dengan penuh minat.

Berbanding dengan pelakon lain, tuah ternyata menyebelahi bekas graduan jurusan Pengurusan Pelancongan di Universiti Teknologi MARA (UiTM) ini kerana memperoleh laluan mudah untuk mencipta nama sebagai pelakon.

“Ketika belajar, saya jadi model untuk pelajar lain untuk tugasan mereka. Selepas itu saya disarankan untuk menjalani sesi uji bakat iklan dan ternyata prosesnya bukan mudah.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2