NUFFNANG ADS

Thursday, January 9, 2014

Noh terpaksa tangguh umrah demi AJL

Noh dan Aizat

KURANG dari tiga minggu lagi, acara berprestij Anugerah Juara Lagu 28 (AJL 28) bakal menggegarkan industri muzik tanah air.

Pastinya peserta yang berjaya ke peringkat akhir ini teruja untuk beraksi sebaiknya di malam AJL 28 nanti.

Namun berbeza pula dengan vokalis kumpulan Hujan, Noh Salleh yang merupakan komposer, penulis dan penyanyi lagu In Love With You kolaborasi bersama Aizat Hamdan ini mengakui keterujaannya lebih kepada perancangan menunaikan umrah bersama isterinya, Miss Nina pada 27 Januari ini.

Menurut Noh, pada saat awal diberitahu lagu ciptaannya berjaya ke pentas akhir AJL 28, perkara pertama yang berada di fikirannya adalah untuk menarik diri dari terus bertanding.

"Sebenarnya, tarikh penerbangan asal yang kami terima pada 20 Januari. Kami dapat tarikh itu sebelum pihak AJL umumkan tarikh pertandingan akhir.

"Sudah tentu saya akan memilih untuk menunaikan umrah tambahan pula ini kali pertama kami pergi bersama dengan ke dua belah keluarga. Jadi semuanya terpulang kepada Aizat sama ada untuk teruskan atau tidak," katanya ketika di temui pada sidang media, AJL 28, Empire Hotel, Subang Jaya, kelmarin.

Bagaimanapun, Noh bersyukur kerana isteri dan keluarga memahami situasi dan kariernya dan bersetuju menundakan tarikh umrah sehari selepas malam akhir AJL 28.
"Kalau diikutkan, saya memang tidak kisah untuk menarik diri, tapi Nina dan keluarga menundakan tarikh penerbangan supaya saya terus bertanding.

"Tapi hati saya memang lebih teruja untuk tunai umrah," katanya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2