NUFFNANG ADS

Monday, January 27, 2014

Kilauan Emas: Misi cari ‘otai berbisa’


Selepas menyaksikan Mior Yazid Ahmad dinobatkan sebagai juara musim ketiga program Kilauan Emas tahun lalu, Astro membuka lembaran baru tahun ini dengan meneruskan misi pencarian ‘Otai Masih Berbisa’ bagi musim terbaru.

Masih mengekalkan format asal, program realiti berkonsepkan pertandingan nyanyian bagi generasi berusia 40 tahun ke atas ini memulakan sesi uji bakat di enam lokasi seluruh Malaysia bermula dengan 1Borneo Hypermall Kota Kinabalu, Sabah pada 8 Februari depan.

Uji bakat diteruskan ke pusat beli-belah Hills di Kuching, Sarawak (15 Februari), Berjaya Megamall, Kuantan (22 Februari), Berjaya Waterfront Mall, Johor (1 Mac), Megamall Pinang, Seberang Perai (8 Mac) dan diakhiri di SACC Mall, Shah Alam (15 dan 16 Mac).

Bagaimanapun, hanya 300 peserta terawal dipilih di setiap lokasi dengan syarat tidak merakamkan album dalam tempoh lima tahun sebelum tarikh uji bakat.

Setiap uji bakat dibuka jam 9 pagi hingga 1 petang dan calon peserta digalakkan untuk hadir awal untuk mengelakkan kesesakan.

Untuk kali ini, hadiah lebih lumayan berbanding program sebelum ini apabila menawarkan juara RM100,000 berserta sebuah kereta Toyota Camry dan trofi manakala naib juara bakal membawa pulang wang tunai RM50,000 dan sebuah kereta Nissan X Gear.

Sementara pemenang tempat ketiga dan keempat masing-masing membawa pulang wang tunai RM30,000 dan RM15,000 beserta trofi.

Pemenang untuk kategori Anugerah Juri pula bakal menggondol wang tunai RM10,000 dan trofi.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2