NUFFNANG ADS

Wednesday, October 13, 2010

Belum hamil, mengaku hamil

EMELDA bahagia dengan kehidupan sebagai artis dan pelajar.

PERKAHWINAN selama setahun lebih yang dibina oleh aktres Emelda Rosmila Abdul Hamid atau Mel, 30, bersama aktor, pengacara dan pengkritik bermulut laser Adlin Aman Ramli, 38, pada 22 Mei tahun lalu nampaknya masih lagi dalam angin berbulan madu.


Hanya hidup berdua tanpa kehadiran cahaya mata, Mel yang ditemui baru-baru ini ketika penggambaran tele filem 7 Lagu tidak dapat menyembunyikan keinginannya untuk memperoleh cahaya mata secepat mungkin.

Namun, baru-baru ini timbul desas-desus yang mengatakan dia sedang berbadan dua kerana sekeping foto yang tersebar luas di Internet menunjukkan badannya sedikit berisi daripada biasa.

Jawabnya: “Tidak saya belum mengandung lagi. Sebenarnya itu gambar lama yang diambil pada bulan Mac awal tahun ini ketika sambutan ulang tahun kakak saya, Emylia. Kebetulan saya pakai baju besar dan gambar itu dirakam dari posisi yang menampakkan saya seperti mengandung.”

Tambahnya, sebagai pasangan yang telah berkahwin, impian untuk mempunyai cahaya mata sendiri sentiasa hadir. Namun sehingga kini dia terpaksa akur pada takdir bahawa ia belum berpihak kepadanya lagi.

Bagaimanapun desas-desus kehamilannya yang bertiup kencang membuatkanya menjadi tumpuan peminat dan keluarga yang bertanyakan perkhabaran tentang kehamilannya.

“Saya nak sangat mengandung kerana umur saya pun bukannya muda lagi. Saya juga tidak mengamalkan sebarang perancang keluarga. Kalau boleh esok juga saya nak mengandung (ketawa).

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2