NUFFNANG ADS

Tuesday, October 5, 2010

Reputasi Darling tercalar



SELEPAS dua tahun turun naik mahkamah dan akhirnya mengaku bersalah atas tuduhan menggunakan dokumen palsu bagi membuka akaun di Bank RHB Berhad pada 29 September lalu, aktres yang juga penerbit Nasreen Ngasri atau Darling kini mampu bernafas lega.

Segala bebanan yang ditanggung selama ini sudah terlepas daripada bahunya kerana kes tersebut dapat diselesaikan dalam tempoh yang singkat.

Meskipun mengaku bersalah atas dakwaan tersebut dan terpaksa membayar denda sebanyak RM15,000 serta RM150,000 kepada pengadu Mohamad Ridzwan Mat Hussin yang juga bekas rakan kongsinya dalam syarikat Nazridz Pictures sebagai jalan penyelesaian, Darling terpaksa akur.

Katanya, wang boleh dicari tetapi tidak sebuah kehidupan yang bebas dan bahagia bersama keluarga.

“Saya mengaku bersalah kerana saya memandang masa depan dan tidak mahu kes ini menghantui hidup saya dalam tempoh yang lama.

“Walaupun reputasi saya tercalar dek kes ini, saya anggap ini sebagai pengorbanan untuk saya meniti kejayaan,” ujarnya yang ditemui ketika sesi fotografi baru-baru ini.

Sedar pandangan sinis serta impak yang bakal diterima dek pengakuan bersalahnya itu, Darling terima dan reda akan masa depan yang menantinya.

“Semua perbuatan dan kenyataan datangnya daripada saya sendiri, baik atau pun buruk. Sebagai manusia saya tidak boleh menyesal dengan apa yang berlaku sebaliknya mengambil iktibar dan belajar untuk menjadi insan yang lebih baik daripada apa yang berlaku,” tuturnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2