NUFFNANG ADS

Sunday, October 3, 2010

Hubungan kami diterima Nor Asidah – Zizie

Adik Zizie, Shaheizy dan ibu mereka, Khaty tidak ketinggalan hadir untuk memeriahkan majlis anjuran Zizie bersama Bung ini.


PELAKON jelita Zizie Ezzete yang mengahwini Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Mokhtar Radin pada 16 Disember tahun lalu, sekali gus menjadi isteri kedua ahli politik itu menafikan khabar angin kononnya dia kini merupakan satu-satunya isteri Bung, manakala isteri pertama Bung, Nor Asidah Alimuddin telah diceraikan sekitar sebulan lalu.

Terkejut dengan khabar angin terbaru itu, Zizie yang ditemui pada majlis rumah terbukanya di Ukay Perdana, Hulu Kelang, Selangor hujung minggu lalu berharap perkara ini tidak akan diperbesarkan kerana ia akan mengguris hati banyak pihak.

“Setakat ini hubungan Bung dengan isteri pertamanya baik dan saya pun tidak mempunyai sebarang masalah dengannya. Alhamdullilah kini, dia telah menerima hubungan kami, jadi cerita itu tidak berasas sama sekali,” ujarnya.

Tambah Zizie: “Saya harap gosip-gosip seperti ini jangan diperbesarkan, kerana keluarga Bung bukan artis, mereka tidak biasa menerima gosip seperti ini. Lainlah saya kerana ini sudah menjadi asam garam saya sebagai artis. Saya tidak mahu perkara seperti ini menimbulkan salah faham dan menjejaskan hubungan kami.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2