NUFFNANG ADS

Wednesday, October 27, 2010

Zizan nafi cintai Diana

ZIZAN berhasrat mahu menyediakan kesenangan buat bakal isterinya nanti.


KERJAYANYA baru hendak menampakkan hasilnya setelah empat tahun bergelumang dalam dunia seni. Sama naik dengan kerjanya sudah pasti sahamnya sebagai lelaki bujang yang diburu wanita. Terbaru selepas berpisah secara rasmi dengan kekasihnya, penyanyi dan pelakon Leez, Zizan kini dikatakan berkawan rapat dengan pelakon baru Diana Amir.


Malah, hubungan antara mereka juga dikatakan luar biasa seperti orang yang sedang bercinta. Ada saksi yang melihat mereka berdua pernah keluar makan bersama. Menjawab persoalan cinta dan hatinya, Zizan atau nama sebenarnya Mohd. Razizan Abul Razak yang ditemui pada majlis anjuran Butik Lord's Tailor di Bangsar, Kuala Lumpur baru-baru ini tidak menafikan yang dia pernah keluar bersama dengan Diana Amir.

Dalam tawa Zizan berkata: "Memang saya ada keluar dengan dia tetapi hubungan kami tidak lebih daripada seorang teman dalam bidang hiburan.

"Dia seorang pelakon baru dan banyak bertanya kepada saya tentang kerja. Lagipun sebelum ini saya memang berkawan dengan abang Diana. Jadi, saya rasa bukan satu kesalahan untuk saya keluar dengan dia. Kalau ikutkan saya ada juga keluar dengan teman-teman artis yang lain tetapi tidak pula dikata bercinta."

Menurut jejaka berusia 26 tahun itu lagi, buat masa ini fokusnya hanya untuk kerja kerana fikirannya tidak mengizinkan dia melakukan dua kerja secara serentak.

"Saya memang tidak mahu bercinta dan mempunyai komitmen buat masa sekarang kerana tidak mahu mengganggu perjalanan kerja saya. Otak saya tidak boleh fokus jika saya lakukan dua perkara secara serentak. Jadi fokus saya hanya kerja bukannya untuk mencari kekasih," luahnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2