NUFFNANG ADS

Tuesday, June 28, 2011

Diana Amir ' tomboi '

SELAMA sebulan, Diana dilayan seperti lelaki di set penggambaran filem 321 Cinta.



SAM, watak tomboi yang dilakonkan oleh Diana Amir atau nama sebenarnya Nurdiyana Amir Hashim, di dalam filem terbaru 321 Cinta, memerlukan dia memotong rambut yang sebelum ini panjang dari paras pinggang ke potongan pendek seperti lelaki.

“Memang sayang mahu potong rambut panjang saya itu terus pendek begitu. Memang terasa perbezaan setelah berambut pendek.

“Pernah suatu hari, adik saya berasa takut mahu tidur bersama saya kerana saya kelihatan seperti seorang lelaki,” ujar Diana sambil ketawa dan memberitahu dia sering tidur bersama adiknya.

Tambahnya: “Saya tidak pernah memotong rambut saya begitu pendek seumur hidup.

Pelbagai fesyen rambut lelaki digayakan termasuk gaya spike dan itu juga kali pertama rambut saya digayakan seperti itu.

Diana berkata lagi, pada mulanya, dia tidak mengetahui yang dirinya perlu memotong rambut sebegitu kerana pada asalnya dia hanya mahu memakai rambut palsu yang telah disediakan.

Namun, kerana mahukan impak yang lebih mendalam, pengarah Azhari Zain mahu pelakon utamanya itu berambut pendek seperti lelaki dan kelihatan seperti tomboi.

Apa yang pasti, setelah berambut pendek, Diana sendiri berasa watak Sam lebih dekat dengan dirinya. Selain itu, selama sebulan Diana dilayan seperti lelaki di set penggambaran oleh semua krew, pelakon dan penggarapnya sendiri.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2