NUFFNANG ADS

Tuesday, June 14, 2011

Sharifah Sofea Dapat Cahayamata

DARI kiri, Steve, Nazrudin, Amber dan Sharifah Sofea bersama bayi masing-masing.



Pelakon Sharifah Sofea Syed Hussein. Hanya setelah mendirikan rumah tangga selama hampir dua tahun, akhirnya dia dan suami dikurniakan cahaya mata sulung pada 4 April lalu.

Ditemui pada majlis pelancaran pengenalan produk terbaharu lampin pakai buang jenama Huggies Ultra baru-baru ini, Sofea meluahkan kehadiran Ariana sebagai ahli baru dalam keluarga seperti telah melengkapkan hidupnya.

“Wanita mana yang tidak teruja apabila mendapat cahaya mata, apatah lagi dikurniakan anak pertama. Sehingga kini, saya sendiri seperti tidak percaya sudah mempunyai seorang anak.

“Selain suami, hanya Ariana permata hati saya sekarang ini. Walaupun hanya dapat melihat senyumannya dalam tempoh yang singkat, itu adalah satu kepuasan buat diri saya dan seperti tidak mahu berenggang dengannya walaupun sesaat,” ujarnya yang baru sahaja habis tempuh berpantang.

Mengenai pengalaman pertamanya melahirkan anak, Sofea memberitahu dia sangat bersyukur dapat melahirkan Ariana secara normal dan tidak menggunakan epidural, walaupun berada di dalam bilik bersalin selama lima jam.

Apa yang lebih menarik, jelasnya, sementara menunggu hendak bersalin, dia masih sempat mengemaskini status Twitternya. Malah, dia juga gembira kerana ramai ahli keluarga termasuk suami berada di sisi sehingga dia selamat melahirkan anaknya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2