NUFFNANG ADS

Saturday, January 21, 2012

Rita terkejut Aidil pindahkan peralatan rumah

Kenangan manis Rita bersama Aidil Zafuan.


Rita buat hebahan terbaharu mengenai tindakan Aidil yang memindahkan barang peribadi dari rumah mereka. Lepas keluar dari rumah dan berada di lokasi yang tidak diketahui, tiba-tiba Rita dikejutkan dengan sepucuk surat yang dikirimkan oleh peguam Aidil kepadanya.

Isi kandungan surat itu tidak pula diceritakan Rita, cumanya dia mengakui sangat terkejut dengan isi kandungan surat tersebut selepas diberikan oleh pengawal keselamatan rumahnya. Dengarnya, Aidil ada membuat tuntutan yang dikatakan langsung tidak masuk akal.

Terpanggil nak tahu pasal kes Rita dan Aidil, warwatan pun cuba risik-risik daripada kawan-kawan media, mujurlah ada yang tidak lokek berkongsi informasi. Kata seorang teman, Rita sekarang memang tak nak buat sebarang kenyataan sebab peguamnya tidak mahu kes yang sedang difailkan itu terganggu dengan kenyataan pelik-pelik.

Pasal Aidil pula, pemain bola sepak kebangsaan itu pula memilih jalan untuk tidak memberikan sebarang komen. Kawan wartawan ada menghubungi Aidil, tapi Aidil menerusi SMS enggan membuka keburukan Rita yang masih lagi isterinya yang sah. Lagipun kata Aidi, kisah rumah tangga adalah hal peribadi yang tak elok dikongsi dengan umum. Aidil juga minta maaf kerana buat masa ini, dia tidak mahu komen apa-apa pasal kenyataan Rita.

Hasil daripada perkahwinan mereka dikurniakan 2 anak, Airit Rayyan Rizqin, 3, dan Airit Rafqa Arjuna, 9 bulan.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2