NUFFNANG ADS

Saturday, January 7, 2012

Tema perkahwinan Ezlynn berkonsepkan musim luruh di Sepanyol

Ezlynn dan Adam semasa majlis pernikahan mereka.



DISATUKAN pada 20 November lalu dengan jejaka pilihan hati juga pengurus peribadinya, Adam Fahmy, kini penyanyi yang popular dengan lagu Hi Hi Bye Bye, Azline Ariffin atau Ezlynn sibuk membuat persiapan untuk majlis resepsi khas di Crowne Plaza Mutiara, Rabu ini.

Pastinya paling menjadi perhatian pada majlis tajaan Raflesia Pearl Wedding dan bertemakan musim luruh di Sepanyol itu ialah busana bakal digayakan Ezlynn.

Tambahan pula, sewaktu diumumkan membabitkan penajaan resepsi dirancang, tiga pereka diberi tanggungjawab menghasilkan salinan persandingan buat pasangan pengantin baru ini.

Ditemui ketika sesi suai padan busana direka Nurliza Azulkarnain, Sya Shaharani dan Sharifah Mariam Syed Mohd kelmarin, Ezlynn berkata, pada peringkat awal, tidak dinafikan berasa bimbang apabila diberitahu gaun pengantinnya akan ditangani tiga pereka.

“Memang saya terkejut kerana ini kali pertama saya mendengar tiga pereka fesyen menghasilkan satu busana. Tidak dinafikan, saya turut teragak-agak dan tidak berapa pasti mengenai gaun yang bakal dihasilkan.

“Begitupun, selepas diterangkan bagaimana ia dilaksanakan, baru saya faham. Ketiga-tiga pereka ini membahagikan kerja di mana tumpuan diberikan kepada bahagian atas baju, ekor gaun dan seorang lagi membuat layah labuh,” katanya yang mengakui berdebar menantikan detik 11 Januari ini.

Kata Ezlynn, apabila tiga orang menghasilkan busana ini, ia menjadi bertambah baik kerana masing-masing mempunyai idea. Apabila idea dimiliki mereka dicantumkan, ternyata hasilnya benar-benar memukau.

“Saya secara peribadi menyukai apa yang mereka lakukan terhadap baju pengantin bertemakan musim luruh di Sepanyol ini. Yang menariknya mengenai potongan busana pengantin ini, lengannya tidak sampai ke bawah. Paling penting, ia tidak terlalu seksi.

“Fabriknya didatangkan daripada gedung Jakel dan ia akan disulam dengan mutiara Laut China Selatan dan Tahiti. Keseluruhan baju itu saja, belanjanya dianggarkan bernilai RM80,000 hingga RM100,000,” katanya.

Sebelum kerja-kerja menjahit bajunya dimulakan, Ezlynn bersama Nurliza, Sya dan Mariam berkunjung ke Jakel di Kuala Lumpur pada 3 Januari lalu untuk memilih fabrik yang akan digunakan untuk gaun perkahwinannya.

Majlis berkonsepkan musim luruh di Sepanyol itu bertemakan warna-warna emas, kuning dan perang. Sesuai dengan tema itu, kata Ezlynn, pemilihan fabrik penting bagi menghidupkan suasana.

Bukan Ezlynn saja yang akan bergaya hebat pada malam itu, malah empat pereka itu bersama pelakon Neelofa yang menjadi pereka kasut Ezlynn akan menjadi pengapit Ezlynn dan menggayakan warna-warna ala mediterranean itu.

Kata Ezlynn, ketika mereka sibuk menjalankan tugas masing-masing bagi memastikan penampilannya hebat malam itu, dia turut bekerja keras untuk mengecilkan kembali tubuhnya yang sedikit berisi.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2