NUFFNANG ADS

Sunday, February 5, 2012

Pelakon Singapura Julang Nama Di Malaysia

Adi Putra


Pelakon yang berasal dari Singapura Adi Putra mencipta nama dan meletakkan profilnya sebaris dengan pelakon Malaysia sedia ada.

Tidak keterlaluan untuk mengatakan, peminat seakan lupa bahawa jejaka ini sebenarnya berasal dari tanah sebarang dan sudah berjaya dalam industri seni di Malaysia.

Mempunyai daya penarik dan personaliti tersendiri, Adi Putra dilihat cukup selesa mencipta nama sejak mula bertapak dalam bidang lakonan sekitar tahun 2002.

Biarpun sudah mendirikan rumah tangga, nyata pelakon berkulit hitam manis ini masih mempunyai aura. Adi membuktikan status yang disandangnya tidak pernah menyekat rezekinya untuk terus bergiat aktif sebagai seorang pelakon.

Bercerita mengenai perkembangan terbarunya, Adi Putra yang turut tercalon bagi kategori Pelakon Filem Lelaki Popular dan Pelakon Drama Lelaki Popular, Anugerah Bintang Popular tahun 2011 kini sibuk menjalani penggambaran filem KL Gangster 2 bersama aktor tampan, Aaron Aziz.

Menurut Adi Putra, bersyukur kerana filem KL Gangster yang ditayangkan tahun lalu memberikan impak besar kepadanya sepanjang bergelar pelakon.

“Alhamdulillah, filem ini telah berjaya menaikkan nama saya menerusi watak Jai. Kepercayaan dan peluang yang diberikan pengarah, Syamsul Yusof untuk menjayakan filem ini memberikan ruang kepada saya untuk memberikan kelainan dalam setiap watak yang dibawa,” katanya.

Melihatkan kepada penampilan barunya yang berambut perang mungkin ramai yang terkejut kerana Adi tidak pernah mewarnakan rambutnya seperti itu sebelum ini.

Ditanya kepada empunya diri mengenai perkara itu, Adi berkata, apa yang dilakukan hanyalah kerana kariernya semata-mata.

“KL Gangster 2 memerlukan saya kelihatan sebegini dan mungkin dengan penampilan ini akan menyerlahkan lagi watak Jai nanti. Saya harap ia mampu memberikan kelainan yang lebih dramatik,” akuinya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2