NUFFNANG ADS

Friday, February 24, 2012

Raja Azura beri peluang untuk hidup bersama

Penampilan dan wajah terbaharu Kak Engku yang kini mahu melangkah menghadapi masa depan dengan penuh positif.


Gara-gara Raja Azura Tengku Ahmad Tajudin atau dikenali dengan nama Kak Engku, 40, dikatakan masih mesra dengan bekas suaminya, Adzmin Tan Sri Osman, 39. Malah, kemesraan itu dikatakan sehingga ke tahap intim apabila mereka berdua berjalan sambil berpimpin tangan di khalayak umum sebelum ini.

Sejak berpisah dengan Adzmin dan kemudian memikul tanggungjawab untuk membesarkan tiga orang anaknya iaitu Megat Muhammad Raziq, 10, Megat Luqman Hakim, 9, serta Puteri Mia Maizurah, 6, kerjaya Kak Engku sebagai anak seni semakin melonjak, malah dia kini merupakan antara penyampai radio yang cukup popular bersama stesen radio Sinar FM.

Ditemui pada majlis pengumuman pengacara Anugerah Bintang Popular ke-25 (ABP 25) baru-baru ini, Kak Engku tenang menjawab persoalan status terkini dirinya dengan bekas suaminya itu di samping info terbaharu mengenai dirinya.

Kak Engku, " Walaupun hubungan kami sebagai pasangan suami isteri sudah berakhir, tetapi itu tidak bermakna kami tidak boleh lagi berhubungan sesama sendiri. Ketika ini kami hanyalah sekadar teman baik dan tidak lebih daripada itu. Lagipun kami pernah hidup bersama selama sembilan tahun serta mempunyai tiga orang anak yang semakin meningkat remaja. Maka, ia sudah menjadi tanggungjawab kami untuk membesarkan anak bersama-sama.

" Sebenarnya dahulu saya pernah beri peluang kepada suami agar kami dapat bersatu semula sebagai pasangan suami isteri. Saya akui memang bersedia untuk menerimanya semula dalam kehidupan saya. Namun, kini saya serahkan segala-galanya kepada Allah. Seboleh-bolehnya saya tidak mahu terlalu mengharap sangat dan buat masa ini biarlah kami terus kekal dalam keadaan sebegini " jelasnya.

Sambunya. " Dalam usia saya sekarang yang sudah mencecah 40 tahun, rasanya lebih baik kalau saya menumpukan sepenuh perhatian untuk membesarkan anak-anak sahaja tanpa memikirkan untuk mencari pengganti atau sebaliknya ".

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2