NUFFNANG ADS

Friday, May 18, 2012

Adi Putra fail perceraian dua hari selepas pulang umrah

 Perkahwinan Adi (kiri) dan Aida sejak 2006 kini sudah di penghujung.


Selepas enam tahun melayari bahtera perkahwinan, pelakon popular, Adi Putra atau Mohamed Hadi Putera Halim, 31, mengesahkan telah memfailkan permohonan cerai terhadap isterinya, Aida Yusof pada 10 Mei lalu di Mahkamah Rendah Syariah di sini.

Lebih mengejutkan, pelakon tersebut memfailkan perceraian ke atas isterinya yang dinikahi pada 14 April 2006 itu selepas dua hari pulang daripada mengerjakan umrah di Mekah pada 8 Mei lepas.

Adi bagaimanapun menafikan kehadiran orang ketiga dan ketiadaan cahaya mata sebagai punca dia memfailkan permohonan cerai terhadap isterinya.

Sehingga kini pasangan tersebut masih belum dikurniakan cahaya mata kerana Aida mengalami keguguran sebanyak empat kali.

"Soal saya dapat petunjuk (mengenai kes perceraian) ketika mengerjakan umrah adalah antara saya dengan Allah.

"Apa yang boleh saya katakan, permohonan cerai ini kerana masalah dalaman saya dan isteri.

"Saya telah berfikir panjang sebelum menghantar permohonan cerai, malah isteri saya juga tahu mengenai perkara ini," ujar Adi semalam.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2