NUFFNANG ADS

Wednesday, May 23, 2012

Selagi terdaya, saya akan terus dalam dunia hiburan



Penyanyi yang terkenal dengan lagu Sedetik Lebih mendapat sambutan yang menggalakkan ketika membuat persembahan ‘Mother’s Day Gala Night Dinner with Anuar Zain’ sempena Hari Ibu di One World Hotel, Petaling Jaya.

“Sejak awal ditawarkan oleh pihak penganjur untuk membuat persembahan ini, saya tidak mengambil masa yang lama untuk menerimanya kerana bagi saya, ini adalah peluang terbaik menghiburkan peminat saya di kalangan ibu-ibu.

“Saya gembira dan agak beremosi ketika menghiburkan mereka kerana saya adalah seorang anak yang sangat mesra dengan ibu dan mengakui dialah perkara yang terpenting buat hidup saya,” katanya.

Jelas Anuar, sambutan malam persembahan yang begitu meriah dengan kehadiran golongan ibu, yang datang memenuhi ruang yang disediakan, sememangnya memberi kepuasan tidak ternilai buat dirinya yang begitu teruja dengan keceriaan majlis tersebut.

“Ini adalah pengalaman yang berharga buat diri saya sepanjang bergelar penyanyi. Ia juga peluang baik untuk saya berinteraksi lebih dekat bersama peminat yang selama ini tidak pernah putus memberi sokongan terhadap karier ini.

“Selagi terdaya, saya akan teruskannya sebaik mungkin kerana tidak akan menghampakan peminat yang mahu melihat saya terus beraksi dalam dunia hiburan ini,” katanya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2