NUFFNANG ADS

Thursday, May 10, 2012

Maya Karin Sudah Ada Buah Hati ?


Maya Karin Roelcke nampaknya semakin sibuk tahun ini selepas memenangi anugerah Pelakon Filem Wanita Popular pada Anugerah Bintang Popular 2011.

Cukup laris sebagai pelakon dan pernah dikaitkan dengan beberapa artis lelaki popular, namun sehingga kini hati wanita berusia 31 tahun itu masih kosong sejak bercerai dengan bekas suaminya, Steven David Shorthose pada 16 Julai 2010.

Akui Maya yang semakin jelita ketika ditemui pada majlis penyampaian hadiah Anugerah Bintang Popular di Holiday Villa, Subang baru-baru ini, dia ingin kembali bercinta.

" Hati saya sudah terbuka untuk kembali bercinta sejak Disember tahun lalu, tetapi setakat ini hati saya masih belum dimiliki oleh mana-mana lelaki.

"Tetapi saya mengaku yang saya pernah keluar dengan beberapa lelaki. Kami pergi makan malam bersama tetapi hubungan itu tidak pergi lebih jauh.

Menurutnya, untuk mencari lelaki yang benar-benar sesuai. Sebenarnya mungkin kerana kesibukan kerjaya membataskan saya untuk mengenali dengan lebih dekat hati lelaki yang saya minati. Bayangkan kami pergi makan malam, kemudian saya sibuk dengan kerja, dua bulan selepas itu baru saya teringat untuk hubunginya semula. Jadi, agak sukar untuk lelaki menerima jadual kerja saya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2