NUFFNANG ADS

Thursday, June 21, 2012

Isteri Jimmy Shanley Mahu Selesai Secara Baik

Saat bahagia bersama anak mereka.






Menyedari kemelut yang melanda hubungan mereka, isteri kepada pengacara popular, Jimmy Shanley iaitu Nursuhaila Eliani Suhaimy telah mengambil langkah bertemu suaminya untuk menyelesaikan kes penceraian mereka secara baik.

Menurut sebuah portal berita, dalam pertemuan yang diadakan baru-baru ini, Suhaila telah mencadangkan kepada Jimmy agar dapat berpisah secara baik selain mengharapkan hubungan mereka kekal menjadi seperti sahabat.

"Saya tidak mahu lagi kes kami berdua berpanjangan dan saya telah berjumpa dengan Jimmy untuk menyelesaikan masalah kami berdua secara berhemah.

"Saya juga menjelaskan, mungkin saya dan dia sudah tiada jodoh dan berharap kami dapat berkawan baik demi kepentingan anak yang bakal berusia setahun pada 24 Jun ini," ujar Suhaila pada Majlis Amal Seni Premier V3 di sini pada Rabu lalu.

Namun begitu, Suhaila menjelaskan, dia tidak dapat berbuat apa-apa kerana Jimmy masih berkeras untuk menyelesaikan kes itu di mahkamah.

Jimmy dan Nursuhaila telah mendirikan rumah tangga pada 1 Oktober 2010 di kediaman keluarga perempuan di Sunway Rahman Putra, Sungai Buloh.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2