NUFFNANG ADS

Sunday, September 18, 2011

Azlan And The Typewriter dapat anak perempuan

LAN kini sedang sibuk menyiapkan single terbaharu Azlan & The Typewriter.



Vokalis kumpulan Azlan And The Typewriter, Norazlan Rosle atau lebih mesra disapa Lan, 28 yang kini menanti detik istimewa dalam sejarah hidupnya.

Isterinya, Normala Hassan, 28, kini sudah enam bulan mengecapi kebahagiaan mengandungkan anak sulung pasangan itu setelah selamat melangsungkan perkahwinan pada awal bulan Januari lalu.

Bagi Lan sendiri, cabaran dan nikmat berdepan dengan pelbagai situasi menyambut kelahiran anak pertamanya tidak tergambar dengan kata-kata.

“Syukur Alhamdulillah, kandungan isteri saya kini sudah berusia enam bulan dan setakat ini tiada sebarang komplikasi.

“Perasaan? Goyang ada, takut dan suka bercampur-campur, ibarat kata orang rosak bapa rosaklah anak,” ceritanya ceria ketika pertemuan ringkas usai majlis perasmian Konsert Suara Kami di Kelab Zouk, Jalan Ampang, Kuala Lumpur baru-baru ini.

Pertama kali mendapat berita gembira itu, kata Lan, tiada kata-kata boleh diucapkan.

Tambah Lan, kandungan isterinya sudah diimbas menerusi mesin ultrasound dan 80 peratus hasil analisis mendapati kebarangkalian pasangan itu bakal menimang cahaya mata perempuan.

“Kami sudah pergi scan dan kata doktor bayi itu adalah bayi perempuan dan Insya-Allah tarikh jangka kelahiran pada 2 Januari 2012,” luah Lan bersulam senyum.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2