NUFFNANG ADS

Sunday, April 15, 2012

Dayang kerap tertinggal telefon

SAMA ada sedar atau tidak, nama Dayang Nurfaizah kini tidak sehangat dahulu. Biarpun begitu, ada nilai eksklusif terpancar setiap kali kelibatnya melintas depan mata.

Popular menerusi lagu-lagu hit seperti Dayang Sayang Kamu, Seandainya Masih Ada Cinta dan Erti Hidup, Dayang sebenarnya tidak menyepi. Dia sebaliknya masih ligat.

"Jika ada yang kata saya mendiamkan diri, mungkin saya hanya diam dengan pihak media sahaja. Tetapi kerjaya seni masih berjalan seperti biasa. Lagipun rancangan hiburan (nyanyian) di televisyen kini semakin berkurangan. Jadi sedikit sukar untuk nampak saya di televisyen," ujarnya yang tampil bergaya elegan menghiburkan peminat menerusi Anugerah Bintang Popular baru-baru ini.

Seperti kata pepatah yang menyebut, diam-diam ubi berisi, Dayang juga begitu. Tanpa banyak bunyi, Dayang bakal tampil dengan single keempat berjudul Perlukan Cinta tidak lama lagi. Single itu sebenarnya dipetik daripada album Sayang & Cahaya yang memuatkan 12 buah lagu. Itu pertaruhan terbaharu Dayang setelah empat tahun tidak menghasilkan sebarang album.

"Insya-Allah pada minggu hadapan saya akan melancarkan lagu single keempat berjudul Perlukan Cinta.
"Selain itu permintaan mengadakan persembahan di seluruh negara tidak pernah putus. Mei nanti saya akan mengadakan persembahan di Dewan Orkestra Philharmonik bersama Anuar Zain," ujar wanita berusia 30 tahun itu.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2