NUFFNANG ADS

Sunday, September 8, 2013

Heliza Helmi buka Butik Women Of Jannah (WOJ)



Bertubuh kecil molek, putih melepak dan memiliki bibir yang cantik ini kerap melemparkan senyuman. Dia nampak seperti seorang yang pendiam. Namun dalam kehidupan sehariannya, dia sentiasa dilanda kesibukan.

Sedang merancang untuk keluar dengan sebuah album baharu, wanita itu yang popular dengan panggilan Heliza Helmi itu membawakan dua buah single untuk pendengaran khalayak. Selain itu, dia sibuk dengan bisnes busananya, Falah Abiyana yang diusahakan secara online serta dijual di Butik Women Of Jannah (WOJ) Tingkat 1, Plaza Masalam, Shah Alam, Selangor.

Wanita yang sentiasa dijadikan rujukan dengan gaya berjubah dan berhijab ini turut sibuk menjual telekung yang dinamakan Heliza Instant Telekung yang mendapat sambutan ramai.

"Saya terlibat secara keseluruhan dalam bisnes saya. Daripada proses mencari kain, mereka bentuk sehinggalah kepada penjualan. Semua itu membuatkan saya berdikari," ujarnya yang merupakan graduan lulusan Universiti Malaysia Sabah, Kota Kinabalu.

"Saya juga memberikan motivasi dan forum kepada umum. Saya juga bergerak sebagai perunding imej sesudah mendapat sijil dalam bidang itu," jelasnya yang bersungguh-sungguh dengan perniagaan yang sedang dijalankan sekarang.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2