NUFFNANG ADS

Thursday, September 12, 2013

Nora Danish akui sedang bercinta dengan Nedim Nazri Aziz


Nora Danish tidak menolak jika dia ditakdirkan bertemu jodoh dengan usahawan Nedim Nazri Aziz, malah pelakon jelita itu mengakui selesa berkawan dengan jejaka itu.

Malah, persahabatan yang terjalin di antara anak Nora yang berusia empat tahun dan anak Nedim setahun setengah turut mengeratkan lagi hubungan mereka.

Nora berkata, dia tidak menafikan sedang rapat dengan Nedim disebabkan sikap memahami, mengambil berat dan suka bersedekah jejaka itu benar-benar menarik perhatiannya.

“Saya tidak berani cakap lebih-lebih. Cukuplah saya katakan di sini yang kami dalam proses berkawan dan mengenali hati budi masing-masing. Kalau ada jodoh kami, saya tidak akan menolak tetapi setakat ini hati saya belum terbuka untuk mana-mana lelaki lagi ke arah berumah tangga.

“Pengalaman lalu mengajar saya untuk berhati-hati dan untuk bergelar isteri semula saya perlu betul-betul bersedia terutama dari segi pengorbanan,” katanya ketika ditemui pada majlis tayangan filem terbaru­nya berjudul Lagenda Budak Hostel, di ibu kota, baru-baru ini.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2