NUFFNANG ADS

Monday, September 23, 2013

Uqasha Senrose akui sudah dirisik Pekin brahim


KEHADIRAN Uqasha Senrose, 20 iaitu kakak kepada Nellydia Senrose mula menarik perhatian ramai.

Namun, bukan kisah kerjayanya yang diberi perhatian, sebalik kisah cinta demi kisah cinta yang menjadi buruan ramai.

Bagaimanapun bagi Uqasha sendiri, biarpun masyarakat lebih memberi tumpuan terhadap kisah cintanya bersama Pekin Ibrahim, 32, fokus utamanya sejak mula lagi adalah perjalanan karier yang baru sahaja bermula.

"Biarpun orang asyik bertanya soal cinta, sejujurnya saya lebih selesa orang memberi perhatian kepada kerjaya saya kerana sememangnya itu fokus utama saya ketika mula-mula berkecimpung dalam industri seni.

"Malah kerjaya saya tidak sedikit pun terjejas dengan segala perhatian  diberikan dan jadual penggambaran saya juga padat dengan beberapa penggambaran. Minggu ini filem lakonan saya Becinta akan ditayangkan di pawagam," ujarnya.

Uqasha yang sudah dirisik Pekin Julai lalu mengakui, dia belum membuat sebarang keputusan lagi bila majlis perkahwinannya akan diadakan, apatah lagi dia begitu sibuk kini.

"Semuanya terserah pada jodoh. Apa yang pasti bukan tahun ini ataupun tahun depan. Lagipun, hubungan kami baik-baik saja dan berjalan lancar," jelasnya

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2