NUFFNANG ADS

Monday, July 11, 2011

Aktres jelita Ayu mengidam anak kembar

SEJAK mengahwini Zaquan, Ayu turut terpengaruh dengan corak pemakanan suaminya yang sistematik itu.



Perkahwinan aktres jelita Ayu Raudhah Che Wan, 27, dan pemain bola sepak kebangsaan, Zaquan Adha Abdul Razak, 24, baru berusia enam bulan. Sungguhpun begitu, Ayu sebenarnya sudah tidak sabar untuk bergelar seorang ibu dengan kehadiran cahaya mata dalam rumahtangganya.

Malah, dia khabarnya mengidam mahu mendapat anak kembar.

Menurut Ayu yang ditemui pada majlis pelancaran drama terbarunya berjudul Hilang di restoran Bora Ombak, Ampang, Kuala Lumpur baru-baru ini, walaupun beberapa kali khabar angin mengatakan dia sedang hamil muncul, semuanya itu tidak benar kerana mereka masih belum dikurniakan rezeki untuk menimang anak.

“Nak buat macam mana belum ada rezeki, kalau boleh saya memang nak ada anak cepat. Saya teringin ingin anak lelaki tetapi suami mahukan anak perempuan, kalau dapat kembar dan dapat sepasang perempuan lelaki memang saya bersyukur sangat-sangat,” ujarnya.

Mungkin, khabar angin hamil itu timbul disebabkan badannya yang sedikit berisi sewaktu awal perkahwinan, tetapi penampilan terbaharunya, Ayu kelihatan semakin kurus.

“Sebenarnya saya hanya turun dua kilogram sahaja, tetapi ramai yang tegur saya makin kurus, mungkin disebabkan penurunan berat badan saya kelihatan ketara berbanding dulu yang sedikit berisi. Sebelum ini, badan saya berisi itu yang orang ingat hamil sebenarnya mana ada apa-apa.

“Kalau boleh saya lagi nak cepat mengandung, kalau ada anak bertambah meriah rumahtangga kami. Jadi, tolong doakan kami supaya cepat dapat anak ya,” ucapnya sambil ketawa.

Penurunan berat badannya itu berkumungkinan besar ada kena mengena dengan jadual waktunya yang semakin padat sejak dia kembali daripada cuti perkahwinan selama dua minggu.

“Saya senyap daripada publisiti bukan bermakna saya tidak buat apa-apa, sebenarnya saya sangat sibuk sampaikan tidak sempat untuk memenuhi undangan sesi fotografi. Alhamdulilah, sebenarnya saya hanya sempat cuti kahwin selama dua minggu kerana selepas itu tawaran lakonan tidak putus-putus.

“Walaupun pada masa itu suami cuti tetapi dia tetap menjalani latihan seperti biasa, memandangkan dia sibuk di padang, daripada tidak buat apa-apa lebih baik saya pun ambil tawaran kerja yang datang ketika itu, tetapi sejak itu jadual kerja saya makin padat dengan tawaran lakonan yang lain,” luahnya.

Tambah Ayu, suami tidak melarangnya untuk terus berlakon, sebaliknya memahami kerjanya dan memberi sokongan kepadanya.

“Suami tidak melarang, malahan dia faham tugas saya. Kalau dia cuti, dia akan temankan saya di lokasi, dan kalau saya cuti, saya pula akan temannya di padang,” katanya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2