NUFFNANG ADS

Saturday, July 23, 2011

Cabaran Pelakon Baru Nur Fathia Abdul Latif

Nur Fathia Abdul Latif



"Nasib baik saya masih belajar, setidak-tidaknya, saya ada pilihan untuk mengenepikan semua ini apabila tamat cuti semester pada September ini," nada keluhan bersimpul dalam mukadimah bicaranya.

Nur Fathia Abdul Latif menghitung-hitung semula butiran peribadinya yang semakin diperkatakan. Kisah dari belakang tabir, datang lambat ke lokasi penggambaran serta adegan membaling telefon bimbit kepada sang sutradara antara faktor penolak yang meletakkan namanya dalam carta kontroversi.

Ketika segala-galanya sudah bertemu penjelasan, wanita kelahiran Pulau Mutiara itu disogokkan pula dengan isu bersara.

Nah, sekali lagi perasaan kurang senang terbangkit di hati banyak pihak. Masakan pada usia semuda 24 tahun, si dramatis yang baru lekat dalam beberapa drama di kaca televisyen itu sudah pantas berundur?

Ada juga sedang membuat andaian, isu bersara itu kononnya sekadar menggugah perhatian murahan. "Itu tandanya apa sahaja yang ditulis oleh akhbar sangat memberi impak kepada orang ramai. Orang akan betul-betul termakan walaupun belum pasti perkara itu betul. Kalau begitulah anggapan orang, sedihnya saya.

Sudahlah saya ini baru berlakon. "Nanti apa pula kata orang, tak laratlah, apa sahajalah. Terfikir juga, bagaimanalah artis senior yang lebih hebat berdepan kontroversi menangani soal sebegitu.

Nampaknya, apa yang berlaku kepada saya ini sekadar permulaan. Lepas ini saya kena biasa-biasakan diri," kata Fathia yang banyak terkena limpahan publisiti semenjak drama bersiri Stanza Cinta menjadi ikutan.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2