NUFFNANG ADS

Tuesday, July 12, 2011

Ning Baizura: Album ke 12 bakal terbit


Ning Baizura.


Selepas menyepikan diri sekian lama, Ning Baizura kini muncul semula berdepan peminatnya bersama album yang ke-12 diberi judul Dewa hasil kolaborasi syarikat miliknya Happenings dan Satu Entertainment milik komposer Audi Mok.

Merujuk kepada interpretasi cahaya dalam bahasa Sanskrit selari dengan perubahan baharu hidupnya bergelar seorang isteri dan ibu, Dewa memuatkan lapan buah lagu baharu berkonsepkan balada, pop, elektro dan dance.

Mama Papa, Raksasa dan Bila antara lagu yang makin kerap diputarkan di corong radio. Termasuklah juga beberapa lagu lain yakni Propaganda yang liriknya ditulis sendiri oleh Ning, selain Alhamdulillah, Sampai, Pencarian dan Aku Bukan Dewa.

Sebulan berlalu setelah album yang dibikin dalam tempoh tujuh tahun dikeluarkan di pasaran tempatan dan hasilnya cukup memuaskan hatinya.

“Album ini ibarat seorang anak yang sepatutnya telah lama dilahirkan, tapi kesabaran menunggu itu sebenarnya kepuasan sebenar bagi saya.

“Ini komitmen saya dan tidak adil bagi seorang artis yang lama bertapak tidak keluarkan album. Alhamdulillah, setakat ini respons yang diterima sangat bagus namun saya akan tetap menerima hakikat jika album ini tidak mencapai sasaran seperti yang saya impikan,” bicaranya yang ditemui selepas majlis pelancaran album Dewa di Zouk, Kuala Lumpur baru-baru ini.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2