NUFFNANG ADS

Saturday, July 16, 2011

Anne Ngasri: Anak-anak Teman Hidupnya

ANNE bersama dua daripada tiga orang cahaya matanya, Abdul Warits (kanan) dan Abdul Wafri (kiri).



Janda muda Anne Ngasri berusia 27 tahun, dikatakan sedang dalam fasa bahagia. Lebih setahun selepas sah bercerai dengan bekas suaminya, Abdul Wafi Hassan pada 25 Jun 2010, ada khabar angin mengatakan Anne kini sudah bertemu pengganti dudanya. Khabar berkenaan disampaikan oleh seseorang yang kononnya melihat sendiri kemesraan Anne bersama seorang lelaki baru-baru ini.

Tidak mahu terburu-buru membuat kesimpulan, penjelasan ibu kepada Abdul Warits, 5, Abdul Wafri, 3 dan Nashara Afroza, 9 bulan itu diperoleh.

Anne ditemui pada penggambaran telemovie berjudul Gaya K-pop memberikan jawapan, hidup mati hidupnya kini hanyalah untuk anak-anak.

Menjawab pertanyaan wartawa, Anne berkata:
Memang saya sedang bahagia, sekarang teman lelaki saya adalah Warits dan Wafri, mereka itu anak-anak lelaki saya. Manalah datang cerita begitu. Buat masa ini saya belum terfikir untuk mencari teman. Kalau tidak ada penggambaran, saya hanya dengan anak-anak.

Ada dakwaan menyatakan nampak Anne keluar bersama seseorang ketika ini?

Kalau saya langsung tidak boleh berkawan dengan mana-mana lelaki, itu agak parah. Tapi, rasanya saya jarang keluar, kalau keluar pun, mesti ramai-ramai. Itu pun siang hari sahaja dan dari lokasi penggambaran.

Tapi memang payah untuk saya keluar. Selalunya saya akan keluar dengan anak-anak. Di Melaka sekarang pun, saya bawa dua orang anak bersama pembantu rumah sepanjang penggambaran di sini.

" Mereka duduk dalam bilik, sementara saya ada penggambaran. Pasal orang nampak saya keluar bersama lelaki, rasanya, itu perkara biasa dalam kehidupan artis wanita. Kalau kita keluar biasa-biasa pun dengan mana-mana orang, lelaki khususnya, pasti akan menimbulkan tanda tanya orang yang melihatnya. Saya tak salahkan sesiapa."

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2