NUFFNANG ADS

Wednesday, September 7, 2011

Kenangan sambutan raya artis

KILA, Miera dan Fathia mempunyai masa depan yang cerah dalam bidang lakonan.



Bukan kisah kontroversi mereka yang ingin kembali diungkitkan pada bulan yang mulia ini. Sebenarnya, Miera Liyana Kasmi, Nur Fathia Abd. Latiff dan Syakila Nisha Jahangir atau lebih mesra dengan panggilan Kilafairy ingin berkongsi kenangan menarik ketika menyambut Aidilfitri.

Pelakon yang pernah mencetuskan kontroversi mengenai isu baju yang dipakai sehingga mengundang kritikan ramai, Miera Liyana mempunyai kenangan tersendiri yang sukar untuk luput dalam ingatannya.

Menurutnya, ia merupakan sebuah kejadian yang agak buruk, tetapi sangat melucukan untuk dikenang kembali terutama apabila setiap kali umat Islam menyambut hari raya.

“Kira-kira dua tahun yang lalu sewaktu malam menjelang satu Syawal, ketika ahli keluarga lain sedang sibuk membuat persiapan raya, saya pula telah mengalami kemalangan motosikal.

“Pada masa itu, saya menunggang motosikal superbike milik ayah dan dia pula menjadi pembonceng. Akibat tidak dapat mengawal motosikal tersebut, akhirnya saya telah melanggar pasu bunga dan terjatuh,” ujarnya.

Cerita Miera lagi, dia agak bernasib baik kerana tidak mengalami kecederaan yang teruk selain luka-luka kecil sahaja, sementara ayahnya pula tidak mengalami sebarang kecederaan.

“Kemudian pada hari raya pertama ramai rakan yang datang beraya termasuklah seorang rakan lelaki yang memang saya minat dalam diam. Ketika itu memang rasa malu sangat sebab keadaan yang luka-luka, sedangkan rakan-rakan yang lain semuanya cantik dengan pakaian raya," ujarnya.

Sementara itu, Kilafairy yang merupakan anak penyanyi terkenal Rohana Jalil pula pernah menyambut 1 Syawal dengan pergi memancing bersama beberapa orang abang sepupunya sewaktu berusia 14 tahun.

1 comment:

idasm said...

Baru tadi tgk drama lakonan fathia.. Harapan.. Sedih..

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2