NUFFNANG ADS

Sunday, September 2, 2012

Anzalna fobia! takut ambil lesen memandu

Anzalna Nasir



SIAPA sangka aktres jelita yang kini giat mencipta nama dalam pentas lakonan tempatan, Anzalna Nasir sebenarnya masih lagi belum memiliki lesen memandu walaupun usianya kini telah mencecah 24 tahun.

Anzalna mengakui punca sehingga kini dirinya tidak memiliki lesen kerana fobia dan tidak yakin untuk memandu sendiri.

Maka tidak hairanlah Anzalna sering dilihat bersama kekasih, Mohd Hanif Mohd Zaki, 24, mahupun keluarga yang sentiasa menemaninya ke mana sahaja termasuklah ke lokasi penggambaran.

"Sebelum ini ketika berumur 22 tahun saya ada cuba belajar memandu, tetapi kerana tidak yakin, saya pernah melanggar rumah sendiri. Sejak daripada itulah keberanian saya untuk memandu semakin berkurangan.

"Mujurlah ada keluarga dan teman lelaki yang memahami situasi saya. Merekalah yang akan menemani ke mana jua saya pergi," katanya.

Walaupun begitu, Anzalna mengakui agak sukar baginya untuk menjalani aktiviti lakonan sehingga dia terpaksa membatasi kariernya sebagai seorang pelakon.

"Oleh kerana tidak ada lesen, saya terpaksa menolak beberapa tawaran lakonan yang menjalankan penggambaran di luar Kuala lumpur.

"Oleh sebab itu, baru-baru ini saya mengambil keputusan berdaftar untuk mengambil kelas memandu untuk memudahkan segala urusan yang akan datang," jelasnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2