NUFFNANG ADS

Wednesday, September 26, 2012

Neelofa nafi cuti bersama Hans Isaac

NEELOFA mengakui sedikit kesal kerana memuat naik maklumat tentang percutian di Koh Samui, Thailand ke laman Twitter.


NEELOFA tidak henti-henti digosip bercinta dengan aktor kacak tinggi lampai, Hans Isaac biarpun dia pernah menafikannya. Terbaharu, merujuk kepada laman Twitter masing-masing, mereka berdua seolah-olah pergi ke destinasi yang sama iaitu di Koh Samui, Thailand.

Menerusi Twitter mereka, Neelofa dan Hans masing-masing menampilkan foto keindahan Koh Samui, selain tweet Neelofa memberitahu tentang pemergiannya ke sana.

Neelofa atau Lofa yang ditemui pada majlis pratonton filem Hantu Kapcai di Damansara, Petaling Jaya, Selangor pada Selasa lepas mempunyai jawapan tersendiri yang diluahkan.

Katanya " Jika mahu dikatakan saya bercuti bersama dia (Hans Isaac), dia sebenarnya sudah cuti lama (ke Koh Samui) sejak hari Khamis dan dia juga belum pulang lagi. Sedangkan, saya bersama kawan-kawan saya ingin bercuti selepas tamat penggambaran drama bersiri Kau Yang Terindah. Hans pula pergi ke sana dengan tujuan yang lain tapi apa yang menghairankan, mengapa mereka ini (blog-blog gosip hiburan tempatan) mahu paparkan gambar (yang) saya (rakam) dan jadikan ia isu besar.

"Ini kerana memang saya sendiri yang muatnaik gambar (pemandangan di Koh Samui) tersebut.

"Pelik mengapa mereka paparkan gambar tersebut dan reka cerita lain. Jika Lofa mahu orang tahu bahawa Lofa bercuti bersama Hans, baik Lofa rakam gambar bersama dia sahaja.tegasnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2