NUFFNANG ADS

Monday, September 3, 2012

Rita Rudaini mahu Jue Aziz buat permohonan maaf

Rita Rudaini
kisah percintaan di antara pemain bola sepak negara, Aidil Zafuan dan Jue Aziz mula bertebaran.

Menerusi kenyataan Jue yang sebelum ini menyelar tindakan individu yang menyebarkan gosip tidak berasas itu, dia turut mengaitkan dengan pelakon drama Ameera ini.

Lalu, tanpa menunggu lama untuk mengeluarkan kenyataan balas, Rita telah mencabar Jue untuk mengemukakan bukti sekiranya dia terlibat dalam penyebaran berita itu.

"Kenyataan Jue amat jelas menuduh saya adalah individu itu sedangkan saya tidak pernah menyebarkan kisah tersebut walaupun saya sudah tahu sejak Mac lalu.

"Sehinggalah ada wartawan yang bertanya kepada saya mengenai perkara ini. Saya tiada masalah dengan hal itu asalkan ia tidak menyusahkan saya. Saya bertanya kepada Aidil, tetapi dia beritahu yang dia tidak mengenali Jue.

"Jika dia (Jue) tidak tampil dengan sebarang bukti, saya akan menuntut permohonan maaf secara terbuka kerana menuduh tanpa usul periksa," kata ibu kepada dua anak ini.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2