NUFFNANG ADS

Tuesday, September 4, 2012

Gosip, fitnah lumrah kehidupan selebriti


Gosip, fitnah dan kontroversi. Itulah lumrah dalam kehidupan selebriti. Sebanyak mana populariti mereka, sebanyak itulah gosip dan kontroversi akan mengekori mereka.

Fouziah Gous, 30, bukanlah nama baru yang perlu diperkenalkan. Meskipun belum pernah meraih gelaran pelakon popular mahupun yang terbaik, namun bakatnya bukan calang-calang dalam industri.

Sudah membintangi puluhan drama dan filem, aktres yang terkenal dengan rambut cantik mengurai ini juga tidak dapat lari dari gosip dan kontroversi. Hampir 10 tahun berkecimpung sebagai anak seni, Fouziah kini sudah semakin kalis dengan sebarang gosip yang menimpa dirinya. Namun, tipulah sekiranya jauh di sudut hatinya tidak rasa terkilan mahupun kesal dengan dugaan yang melanda dirinya.

"Saya anggap ini semua 'permainan' dalam industri. Saya tidak kisah media menulis berita mengenai saya, Tetapi biarlah cerita itu datangnya dari mulut saya sendiri," tegas Fouziah.

Mula menyusun bicara, Fouziah berkata, dia kesal dengan penyebaran berita tentang perkahwinannya dengan VIP. Jelas Fouziah, berita itu disebarkan tanpa kesahihan dari dirinya sendiri.

"Saya tak pernah buat pengakuan mengenai hal ini. Memang saya ada mengenali seseorang, namun saya tak pernah dedahkan status sebenarnya.

"Bila berita ini tersebar, ia secara tidak langsung menjejaskan hubungan kami yang baru bermula. Saya juga tidak mahu peminat salah sangka mengenai diri saya.

"Secara jujurnya, saya bukannya jenis yang suka bersosial. Saya seorang yang suka duduk di rumah dan menghabiskan masa bersama keluarga. Terpulang pada persepsi masing-masing, tetapi inilah Fouziah Gous," jelasnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2