NUFFNANG ADS

Thursday, September 6, 2012

Hamil kali kedua: Natasha Hudson idam anak lelaki

Natasha Hudson - Carleed Khaza





TIADA apa yang lebih membahagiakan pasangan ini setelah si isteri disahkan hamil sebulan pada 30 Ogos lalu.

Baik pelakon jelita, Natasha Hudson, mahupun suami, Carleed Khaza, masing-masing teruja untuk menyambut kehadiran cahaya mata mereka.

Tidak menyangka akan menerima berita baik ini dalam masa terdekat, Natasha dan suami melahirkan keinginan untuk mendapatkan anak lelaki.

“Alhamdulillah, saya sangat bersyukur apabila disahkan hamil lagi. Mula-mula, saya buat pemeriksaan sendiri di rumah. Untuk mengesahkannya, saya terus membuat pemeriksaan lanjut di klinik.

“Kalau boleh, saya dan suami mahukan anak lelaki sebab saya dah ada anak perempuan, Nessa Helena, 4. Tapi, kalau dapat perempuan lagi, saya tidak kisah dan terima seadanya.

“Suami saya sangat gembira apabila diberitahu yang saya sudah hamil. Namun, kami tidak mahu terlalu berharap, takut apa-apa terjadi dalam masa terdekat. Doakan yang terbaik untuk kami sekeluarga,” katanya yang akan mengurangkan aktiviti seninya selepas ini.

Menurut Natasha, dia harus menyelesaikan beberapa episod untuk program bual bicara, Santai Bersama Cikgu Sidek di saluran TV Al-Hijrah. Natasha yang sebelum ini pernah berkahwin dua kali sah bergelar isteri Carleed pada April lalu.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2