NUFFNANG ADS

Monday, September 17, 2012

Tomok muncul dalam Istanbul Aku Datang

TOMOK kini sedang diulit bahagia bersama isteri dan anak sulungnya, Arrian Shah Akid.



Shah Indrawan Ismail atau lebih popular dengan panggilan Tomok yang tampil dengan filem sulung berjudul Mantera pada Mei lalu akan muncul dalam filem baharu.

Penyanyi yang sudah bergelar bapa sejak empat bulan lalu itu bakal tampil pula dengan filem Istanbul Aku Datang yang akan dijadualkan tayangannya di pawagam hujung tahun ini.

Ketika ditemui pada majlis rumah terbuka anjuran Utusan Karya di Bangi, Selangor baru-baru ini, Tomok menyatakan, bidang nyanyian masih menjadi keutamaan biarpun merasakan semakin seronok berlakon.

Pada masa yang sama, juara program One In A Million musim ketiga itu mempunyai keyakinan yang cukup tinggi, filem terbaharunya itu bakal mendapat sambutan yang lebih baik daripada penonton.

Mengenai kehadiran anak sulungnya Tomok berkata:
'Sudah tentu kehadiran Arrian Shah Akid dalam kehidupan saya dan isteri, Siti Rahayu Abas sejak 29 Mei lalu telah menceriakan lagi kehidupan kami sekeluarga.

"Biarpun tanggungjawab saya kini semakin besar apabila menjadi bapa, tetapi ia langsung tidak menjejaskan kerjaya saya. Malah, tawaran membuat persembahan masih lagi banyak terutamanya pada hujung minggu. Jelasnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2