NUFFNANG ADS

Saturday, November 17, 2012

Anne pilih lelaki berusia kerana kecewa?

Anne Ngasri


Selepas hubungan cinta dengan penyanyi, Aliff Aziz putus September lepas, Anne Ngasri dikatakan sudah berkahwin dengan ahli politik berstatus suami orang.

Namun, rupanya khabar angin itu hanya salah faham, apabila Anne akhirnya mengikat tali pertunangan dengan Setiausaha Kerja, Pergerakan Pemuda Umno, Mohd Sumali Reduan, pada jam 11 pagi, 11 November lalu.

Tidak menganggap keputusan untuk mendirikan rumah tangga dilakukan secara terburu-buru, Anne menjelaskan segala yang berlaku adalah takdir dari Allah SWT.

“Sejak awal lagi, saya tidak pernah letakkan sebarang kriteria atau ciri-ciri siapa yang akan menjadi suami saya dan bila saya akan berkahwin.

“Saya tidak menganggap pertunangan dan pernikahan kami kelak sebagai keputusan yang terburu-terburu kerana kami sudah saling mengenali sejak setahun yang lalu.

“Bagaimanapun, saya akui terkejut dan terharu apabila dia bersungguh-sungguh mahu memperisterikan saya dan datang bertemu keluarga. Bagi saya kehadirannya dalam hidup saya dan anak-anak, tepat pada waktunya,” kaya Anne.

Ditanya mengapa beralih pada lelaki berusia, selepas kecundang dengan cinta lelaki sebaya dan muda, Anne berkata : “Saya serahkan kepada Allah SWT atas jodoh yang diberikan. Walaupun ada yang cemuh kerana pertunangan ini, saya faham, mereka sayangkan saya dan nak yang terbaik buat saya.

“Tapi ini adalah jodoh dan kuasa Allah. Saya harap mereka akan doa yang terbaik buat saya. Namun, di mana istimewanya tunang pada mata saya, akan saya beritahu selepas semuanya selamat kelak,” ujarnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2