NUFFNANG ADS

Thursday, November 1, 2012

Lisa Surihani 'Duta' pelbagai produk


REZEKI pelakon jelita, Lisa Surihani, masih mencurah-curah walaupun sudah bergelar isteri.

Pernah membuat keputusan untuk lebih selektif dalam lakonan, Lisa bagaimanapun masih menjadi pilihan utama bagi jenama terkenal.

Selain bergelar duta Garnier, Lisa juga diberi kepercayaan memperkenalkan produk peneraju global bagi penjagaan mata, Alcon.

Dilantik sebagai duta kanta lekap jenama, FreshLook, Lisa atau nama sebenarnya, Lisa Surihani Mohamed, 26, mengakui sangat berbesar hati di atas pelantikan tersebut.

Kata isteri kepada Yusry Abdul Halim ini, FreshLook bukan sahaja untuk kecantikan luaran, malah mementingkan keselamatan dan penjagaan mata.

"Saya tertarik dengan FreshLook kerana ia berbeza dengan jenama lain yang pernah saya pakai. Saya mula menggunakan kanta lekap sejak usia sembilan tahun lagi, tapi tidak pernah mencuba kanta berwarna.

"FreshLook sangat selesa dipakai kerana warnanya semula jadi (natural). Ia seolah-olah seperti warna mata kita sendiri. Lagipun, kanta ini selamat dipakai kerana disahkan oleh Food and Drug Administration (FDA).

"Kebelakangan ini, saya lihat ramai yang memakai kanta lekap sebagai aksesori, namun mengabaikan soal keselamatan mata. Kanta lekap yang tidak diperakui selamat boleh merosakkan mata kita," katanya.

Menerusi kerjasama itu, Lisa akan mempromosi manfaat Freshlook bagi meningkatkan kesedaran pengguna mengenai cara-cara memilih kanta lekap berwarna yang berkualiti dan sesuai.

Selain Lisa, Alcon juga melantik selebriti antarabangsa sebagai duta termasuk penyanyi Taiwan, Rainie Yang dan YoonA dari Girls’ Generation.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2