NUFFNANG ADS

Wednesday, November 7, 2012

Twitter Najwa Latif digodam


Akaun laman sosial Twitter penyanyi muda popular, Najwa Latif, 17, yang sedang sibuk menghadapi peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) diceroboh sejak pagi semalam.

Penyanyi yang popular dengan lagu Cinta Muka Buku itu difahamkan tidak tahu mengenai hal berkenaan dan kakaknya, Syafika, 23, terlebih dulu mengesan insiden itu selepas ada rakan memaklumkan.

“Saya mendapat tahu perkara itu sebaik dihubungi seorang rakan yang memaklumkan ‘tweet’ yang muncul menerusi akaun menggunakan nama @NjwaLatif itu ganjil,” kata Syafika.

Katanya, dia cuba berkomunikasi dan meminta penceroboh berkenaan memulangkan semula kata laluan dan menghentikan aktivitinya, namun ditolak.

Menurutnya, penceroboh itu sangat meminati Najwa dan ingin berkenalan secara rapat. Syafika berkata, memang setakat ini dia belum membuat apa-apa yang membahayakan dan tujuannya hanya untuk berkenalan. “Daripada gaya dia berbalas mesej, saya dapat merasakan dia seorang lelaki,” katanya sewaktu dihubungi semalam.

Akaun rasmi penyanyi berkenaan dikendalikan sementara Syafika sejak Jun lalu.

Menurutnya, Najwa juga sudah dimaklumkan mengenai perkara berkenaan sebaik pulang dari sekolah semalam dan sudah memaafkan penceroboh berkenaan.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2