NUFFNANG ADS

Wednesday, November 14, 2012

Sheeda nafi berkenan pucuk muda

Sheeda bersama keluarga bahagia.


Tidak pernah terlintas di hati untuk memilih 'pucuk muda' semata-mata sebagai pendamping hidup, Sheeda atau nama sebenarnya, Rashidah Hamid, menganggap itu adalah ketentuan dari-Nya.

Malah menurut isteri kepada guru, Sukri Hashim, 33, tidak pernah ada istilah mendabik dada atau bangga bersuamikan lelaki muda.

"Saya langsung tak sangka akan berkahwin dengan lelaki muda. Malah, kedua-dua bekas suami dulu juga lebih muda dari saya.

"Ia berlaku atas dasar cinta yang berputik secara kebetulan. Saya berkawan dengan kawan Sukri dan kami bertemu secara kebetulan. Namun, hubungan itu diteruskan sebagai kawan sehinggalah Sukri melamar saya.

"Pun begitu, saya tidak terus menerima lamaran itu. Hampir setahun saya membiarkan Sukri menunggu, barulah saya terima setelah melihat kesungguhan dan kesabarannya," katanya yang memiliki anak lelaki bersama Sukri, Muhammad Aiman, 4 tahun.

Hasil perkahwinan terdahulu, Sheeda dikurniakan tiga anak, Mohd Hafizul Razli, 28, Norazlinda Razali (Bienda), 27, dan Norfazlinda Ahmad Fazli, 13.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2