NUFFNANG ADS

Thursday, November 8, 2012

Sah: Hubungan Anne Ngasri - Aliff Aziz. putus

Anne Ngasri bersama anak-anaknya.



Sikap positif yang ditunjukkan pelakon bertubuh kecil molek, Anne Ngasri harus dicontohi.
Di saat mengharapkan kehadiran kekasih hati supaya dapat memperbaiki kelemahan dalam hubungan bersama bekas suami sebelum ini, namun Anne akur apabila kecundang sekali lagi.

Harapkan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Itulah gambaran tepat untuk menerangkan hubungan Anne atau nama sebenarnya, Ngasriah Ngasri, 28, bersama bekas kekasihnya, Aliff Aziz.

Enggan memandang ke belakang untuk mencari punca kegagalan tersebut, Anne menganggap semua berlaku adalah ketentuan dari-Nya dan yang pasti, setiap berlaku pasti ada hikmahnya.

Walaupun baru sahaja dua bulan berpisah, akui Anne, dia betah menguruskan kehidupannya sendiri tanpa kelibat pelantun lagu, Jangan Ganggu Pacarku itu.

"Siapa yang nak kegagalan dalam hubungan? Namun, saya akur dengan takdir ini. Bagi saya, ia bukanlah pengakhiran kerana kehidupan kita harus diteruskan. Lagipun, saya masih mempunyai 'askar' yang memerlukan saya.

"Saya terima dengan hati yang terbuka, mungkin dia bukan jodoh saya. Saya tidak harus menyesalinya dan memikirkan pandangan orang mengenai hubungan yang tidak kesampaian ini.

"Namun, apa yang berlaku selepas ini, saya terima siapa jua jodoh saya. Namun, ia bukanlah menjadi keutamaan buat masa terdekat ini," kata ibu kepada Abdul Warits, 6,  Abdul Wafri, 4, dan Naszharah Afrozah, 2.


Setelah mengalami kegagalan hubungan bersama penyanyi kelahiran Singapura itu, nama Anne terus dikaitkan dengan kisah 'panas' yang mendakwa dirinya telah menjadi milik seorang ahli politik.

Berita perkahwinan Anne bersama ahli politik itu benar-benar mengejutkan empunya diri, lantas menafikan sekeras-kerasnya perkara itu.

"Saat saya masih ditanya dengan soalan bertalu-talu mengenai kegagalan lalu, timbul pula kisah lain yang nyata tidak benar sama sekali.

"Saya sendiri tidak tahu bagaimana perkara ini boleh timbul. Saya meminta pada individu yang berkenaan agar mengemukakan bukti yang saya telah berkahwin dengan ahli politik itu.

"Saya masih belum bersedia untuk berbincang mengenai cinta dan hubungan. Sangat nyata perkara itu tidak betul. Selepas ini, saya harus berhati-hati dengan pihak yang cuba mengaitkan nama saya dengan mana-mana lelaki," katanya yang turut aktif di belakang tabir dalam membantu produksi kakaknya, Darling Ngasri.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2