NUFFNANG ADS

Tuesday, November 13, 2012

Fida akui rapat dengan Zalif Sidek


Selepas hubungannya bersama pelawak Mamat, bekas anggota kumpulan Sepah menemui kegagalan, nampaknya pelakon kelahiran rancangan realiti Pencarian Siti Nurhaliza Mencari Bintang Pantene 2007 ini tidak serik untuk menjalin hubungan dengan selebriti tempatan lagi.

Mengakui sedang berkawan rapat dengan bintang filem Papa I Love U, Zalif Sidek, 27, gadis kelahiran Kuala Lumpur ini dilihat lebih gemar memilih dan berdampingan dengan lelaki berperwatakan lucu.

Menariknya, pasangan ini turut muncul di khalayak ramai apabila datang ke Anugerah Skrin 2012 baru-baru ini secara beriringan dan memakai pakaian sedondon.

Tidak mahu menyorokkan hubungan mereka, Rafidah Ibrahim atau lebih dikenali sebagai Fida ini berkata, mereka mula rapat sejak tiga bulan lalu.

"Apabila dia menyuarakan hasrat untuk mengenali saya dengan lebih dekat, saya menerimanya dengan hati terbuka.

"Kami masih dalam proses saling mengenali dan berkawan. Memang masih belum ke tahap bercinta, bagaimana pun, saya selesa dengan dia.

"Lagi pun masing-masing masih 'single' dan tidak salah rasanya saya memberi ruang kepadanya untuk mengenal hati budi masing-masing," ujar pelakon yang sedang popular menerusi drama Runtun Qalbu yang disiarkan di slot Zehra, setiap Jumaat jam 9 malam di TV3.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2