NUFFNANG ADS

Tuesday, February 18, 2014

Ahli perniagaan Calon Suami Hanez Suraya


Tersebarnya berita perkahwinan aktres cantik, Hanez Suraya Abdul Aziz, pelakon drama Love You Mr Arrogant ini mengambil keputusan untuk terus mengunci mulut mengenai perkara itu.

Mengakui akan menamatkan zaman bujangnya pada tahun ini, Hanez bagaimanapun lebih selesa untuk merahsiakannya terlebih dahulu. "Tarikh dan tempatnya dah ada, tapi saya benar-benar belum bersedia untuk memberitahunya pada umum.

"Tapi, jangan risau. Saya akan umumkannya juga apabila tiba masanya nanti," katanya.

Bukan sengaja untuk berahsia, jelas Hanez, tindakan itu dibuat lantaran tidak mahu sebarang perkara tidak elok berlaku di kemudian hari.

"Fokus saya kini adalah pada soal kerjaya, jadi cerita-cerita macam ini tak perlulah dihebohkan," jelasnya.

Turut merahsiakan perihal jejaka yang berjaya mencuri hatinya itu, anak jati Kuala Lumpur ini bagaimanapun mengakui jejaka itu bukanlah dari kalangan orang kenamaan.

"Dia hanyalah orang biasa. Dia seorang ahli perniagaan dan berumur 34 tahun.

"Kami berkenalan menerusi seorang rakan. Bermula sebagai kawan, dan akhirnya kami menjadi rapat.

"Proses itu menjadi cepat mungkin kerana masing-masing sudah bersedia untuk melangkah ke fasa seterusnya (perkahwinan)," kata aktres berusia 29 tahun itu.

Tambahnya lagi, keluarga turut menggesa agar mereka segera berkahwin.

"Kedua-dua keluarga sangat senang dengan perhubungan kami. Merekalah yang mencadangkan agar kami cepat kahwin. Lebih-lebih lagi apabila saya seorang selebriti, takut jika ada yang berniat kurang baik pada kami. Doakan saya agar semuanya dipermudahkan," katanya yang sudah lama bersedia untuk menamatkan zaman bujang.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2