NUFFNANG ADS

Monday, February 24, 2014

Nora nafi beli barangan hantaran kahwin

Timbul desas-desus mendakwa pelakon sensasi, Nora Danish sudah bersiap-sedia untuk melangsungkan majlis perkahwinannya dengan teman rapatnya, Nedim Nazri.

Cerita itu tersebar apabila Nora dan Nedim didakwa sudah membeli barang hantaran menjelang hari bahagia mereka lewat bulan lalu.

Nora, 31, bagaimanapun menyangkal dakwaan itu dan memberitahu, dia masih belum bersedia untuk mendirikan rumah tangga dalam masa terdekat.

"  Mana ada saya membeli barangan hantaran (ketawa). Kalau saya berkahwin pun, rasanya, saya tidak perlukan barang hantaran. Memandangkan saya sudah ada pengalaman, jadi perkahwinan kali kedua ini akan berlangsung dalam suasana yang sangat sederhana sahaja", kata Nora.

Sederhana yang bagaimana? Sudi Nora jelaskan serba sedikit?

Mungkin saya akan bernikah dahulu dalam majlis yang kecil, dan selepas itu bercadang mahu bawa keluarga saya keluar negara untuk acara makan-makan. Sebenarnya, memang sudah lama saya mengimpikan untuk mengadakan majlis di tepi pantai. Tapi tidaklah jauh sangat, mungkin dekat-dekat saja sebab kena pertimbangkan tetamu yang akan turut serta nanti.

Jika sudi dikongsikan bersama, di manakah lokasi impian Nora?

Saya sukakan Bali, Indonesia. Rasanya tempat itu sudah menjadi seperti rumah kedua saya. Pernah saya ke sana semata-mata untuk makan dan pulang pada hari yang sama. Saya juga sukakan Phuket, Thailand tapi untuk majlis ini saya belum terfikir lagi.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2